Aktualności fabularne Obecna pora roku: Wiosna 164r.
Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.
30.01.2024 - rozpoczęcie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych. 29.01.2024 - oficjalne zakończenie eventu Arc II: Pierwsza Konfrontacja. Podsumowanie można znaleźć w aktualnościach fabularnych.
W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda. Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
Południe kontynentu gości więcej niż tylko trzy nacje. Niektóre większe, inne ledwie widoczne na mapie - każdy z nich ma do zaoferowania "coś". Niekiedy są to krajobrazy, czasami zasoby, a jeszcze kiedy indziej kultura czy znana wielu - bieda. Nie taka powojenna, a zwykła, ludzka, wynikająca z różnych czynników. Tereny te, zwłaszcza blisko Sabaku no Kuni, nie cieszą się zanadto bezpieczeństwem, a kraje najczęściej wynajmują ninja z pobliskiego Hana no Kuni do pomocy; nawet jeśli ich reputacja nie jest czymś, czym należy się chwalić.
Forum
Kinoko no Kuni - Kraj Grzybów Pokojowy kraj jaki to nigdy w swojej historii nie szukał konfliktów z innymi. Mieszkańcy jak i najwyżsi z przywódców w Kinoko no Kuni nie wchodzą w żadne z konfliktów z innymi krajami, a jedynie skupiają się na tym co według nich jest najważniejsze - czyli zbieranie grzybów. Zamiast iść na wojaczkę, wolą stawiać na współpracę z tutejszą, nietypową naturą, która zarówno jest ich sprzymierzeńcem jak i wrogiem. I wychodzi im to bardzo dobrze, biorąc pod uwagę, że miejscowa zwierzyna traktowana jest przez nich jak świętość i tylko wyselekcjonowane gatunki nadają się polowania na nie i spożywania. W kraju znajdziemy zresztą parę nietypowych, nowych gatunków grzybów, które nie są spotykane nigdzie indziej. Najgroźniejszym z nich jest oczywiście Krwawy Kapelusznik, który odpowiednio przyrządzony jest stosowany przez powszechnych na tych terenach alchemików jako śmiercionośna trucizna na ludzi, którzy akurat odważą się na niecny atak przeciwko nim.
Nōjō no Kuni - Kraj Farm Kraj Farm to jedno z najmniejszym pod kątem powierzchni państwo położone na południowej części nowego kontynentu, pomiędzy Krajem Kwiatów, a Krajem Alkoholu. Historia tego miejsca sięga około jednego milenium, kiedy to zgodnie z legendą niejaka Arata Toshiko, samurajka pochodząca z Tetsu no Kuni założyła osadę o nazwie “Przystań Chłopów” w tych okolicach. Po wielu latach kolejni władcy przypisywali jej bycie protoplastą rodu Terada - panującej od trzech wieków rodziny właścicieli ziemskich. Najstarsze wiarygodne wzmianki w historii tych terenów sięgają jednak zaledwie cztery pokolenia wstecz. Przyczyna braku wielu informacji nie jest nikomu szeroko znana, a wynikało to prawdopodobnie z konfliktów z którymi niegdyś mieszkańcy Nōjō no Kuni musieli się borykać.
Sake no Kuni - Kraj Alkoholu Niektórzy twierdzą, ze alkohol - Napój Bogów - powstał przez przypadek. Ile w tym prawdy, a ile zwykłego, wrodzonego geniuszu rodzaju ludzkiego, tego zapewne nigdy nikt się dowie. Tak jak sam trunek zdolny zawrócić każdemu w głowie występuje wszędzie i w każdej odmianie, tak jest jedno miejsce, którego całe życie kręci się wokół nie tylko jego "zbawiennych" skutków, ale też dochodowi jakie przynoszą receptury doskonalone latami. W porównaniu do sąsiadującego obok Hana no Kuni, wyciągnęli "dłuższą słomkę" w kwestii urodzaju ziem. Zielone niziny, łagodne wzniesienia oraz żyzne gleby sprawiły, że mieszkańcy wzięli przykład z Kraju Farm obsadzając je uprawnymi roślinami oraz sadami. Główną władzę od wieków sprawuje ród Matsuhiro. Aktualny Daimyō, Matsuhiro Kantaro, jest już w dość podeszłym wieku, a jednocześnie zgorzkniałym typem z licznym potomstwem. Pomimo bardzo dobrego stanu zdrowotnego, obecnie myśli nad wybraniem następcy.
Shitchi no Kuni - Kraj Mokradeł Kraj Mokradeł to duża kraina, rozciągająca się pomiędzy Smoczym Imperium a Krajem Kanionów. Te podmokłe i rozległe równiny nie są przyjaznym miejscem do życia - co nie sprawia, że te tereny są niezamieszkane. Ludność na tych terenach, chociaż nie znajdująca się pod zwierzchnictwem konkretnej jednostki, żyje dość zgodnie w samodzielnych miastach (które lokalni mieszkańcy nazywają Tava). Z tego powodu Shitchi no Kuni nie jest stricte Krajem, a raczej terenami kontrolowanymi przez te ośrodki. A ze względu na nieprzyjazne warunki, nie muszą się przejmować atakami sąsiednich krain, no bo szanujmy się - komu by zależało na tej kupie błota? ]Jak wcześniej wspomniano, ta kraina oddziela Ryū Teikoku od Kyōkoku no Kuni. Charakteryzuje się ona bardzo równinnym terenem i - co chyba oczywiście - dużą wilgocią. Przyczyną tego są liczne rzeki, które wypływają z gór na północnej granicy z Krajem Kanionów. Z trudnego do określenia powodu większość źródeł w tym miejscu wypływa na południową ich południową stronę. Liczni uczeni zastanawiają się jak do tego doszło, jest jednak kilka teorii - a najprostsza obejmuje fakt, że źródła na północnej stronie najzwyczajniej się wyczerpały. Nie wyjaśnia to jednak, dlaczego czasem rzeki przepływające przez Kraj Mokradeł mają epizod zwiększonego przepływu, podczas którego tereny państwa zostają zalewane.