Aktualności fabularne Obecna pora roku: Jesień 163r.
Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.
28.08.2023 - Nowe wydarzenie wioskowe w Amegakure: Niepokojące wieści z Taki no Kuni docierają do Ukrytego Deszczu. Te zaniepokojone potencjalnym bezpieczeństwem wioski i Kraju Deszczu, zaczyna przygotowywać się na wojnę. Więcej informacji w aktualnościach fabularnych. 27.08.2023 - relacje pomiędzy Banana no Kuni a Sakuragakure uległy poprawie. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych. 22.08.2023 - zakończyło się wydarzenie w Kaeru no Kuni. Więcej informacji w aktualizacjach fabularnych 03.08.2023 - została wrzucona zapowiedź eventu, Arc II: Pierwsza Konfrontacja. Więcej informacji w ogłoszeniach
W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda. Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
Południe kontynentu gości więcej niż tylko trzy nacje. Niektóre większe, inne ledwie widoczne na mapie - każdy z nich ma do zaoferowania "coś". Niekiedy są to krajobrazy, czasami zasoby, a jeszcze kiedy indziej kultura czy znana wielu - bieda. Nie taka powojenna, a zwykła, ludzka, wynikająca z różnych czynników. Tereny te, zwłaszcza blisko Sabaku no Kuni, nie cieszą się zanadto bezpieczeństwem, a kraje najczęściej wynajmują ninja z pobliskiego Hana no Kuni do pomocy; nawet jeśli ich reputacja nie jest czymś, czym należy się chwalić.
Forum
Kinoko no Kuni - Kraj Grzybów Pokojowy kraj jaki to nigdy w swojej historii nie szukał konfliktów z innymi. Mieszkańcy jak i najwyżsi z przywódców w Kinoko no Kuni nie wchodzą w żadne z konfliktów z innymi krajami, a jedynie skupiają się na tym co według nich jest najważniejsze - czyli zbieranie grzybów. Zamiast iść na wojaczkę, wolą stawiać na współpracę z tutejszą, nietypową naturą, która zarówno jest ich sprzymierzeńcem jak i wrogiem. I wychodzi im to bardzo dobrze, biorąc pod uwagę, że miejscowa zwierzyna traktowana jest przez nich jak świętość i tylko wyselekcjonowane gatunki nadają się polowania na nie i spożywania. W kraju znajdziemy zresztą parę nietypowych, nowych gatunków grzybów, które nie są spotykane nigdzie indziej. Najgroźniejszym z nich jest oczywiście Krwawy Kapelusznik, który odpowiednio przyrządzony jest stosowany przez powszechnych na tych terenach alchemików jako śmiercionośna trucizna na ludzi, którzy akurat odważą się na niecny atak przeciwko nim.
Nōjō no Kuni - Kraj Farm Kraj Farm to jedno z najmniejszym pod kątem powierzchni państwo położone na południowej części nowego kontynentu, pomiędzy Krajem Kwiatów, a Krajem Alkoholu. Historia tego miejsca sięga około jednego milenium, kiedy to zgodnie z legendą niejaka Arata Toshiko, samurajka pochodząca z Tetsu no Kuni założyła osadę o nazwie “Przystań Chłopów” w tych okolicach. Po wielu latach kolejni władcy przypisywali jej bycie protoplastą rodu Terada - panującej od trzech wieków rodziny właścicieli ziemskich. Najstarsze wiarygodne wzmianki w historii tych terenów sięgają jednak zaledwie cztery pokolenia wstecz. Przyczyna braku wielu informacji nie jest nikomu szeroko znana, a wynikało to prawdopodobnie z konfliktów z którymi niegdyś mieszkańcy Nōjō no Kuni musieli się borykać.
Sake no Kuni - Kraj Alkoholu Niektórzy twierdzą, ze alkohol - Napój Bogów - powstał przez przypadek. Ile w tym prawdy, a ile zwykłego, wrodzonego geniuszu rodzaju ludzkiego, tego zapewne nigdy nikt się dowie. Tak jak sam trunek zdolny zawrócić każdemu w głowie występuje wszędzie i w każdej odmianie, tak jest jedno miejsce, którego całe życie kręci się wokół nie tylko jego "zbawiennych" skutków, ale też dochodowi jakie przynoszą receptury doskonalone latami. W porównaniu do sąsiadującego obok Hana no Kuni, wyciągnęli "dłuższą słomkę" w kwestii urodzaju ziem. Zielone niziny, łagodne wzniesienia oraz żyzne gleby sprawiły, że mieszkańcy wzięli przykład z Kraju Farm obsadzając je uprawnymi roślinami oraz sadami. Główną władzę od wieków sprawuje ród Matsuhiro. Aktualny Daimyō, Matsuhiro Kantaro, jest już w dość podeszłym wieku, a jednocześnie zgorzkniałym typem z licznym potomstwem. Pomimo bardzo dobrego stanu zdrowotnego, obecnie myśli nad wybraniem następcy.