• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    30.01.2024 - rozpoczęcie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    29.01.2024 - oficjalne zakończenie eventu Arc II: Pierwsza Konfrontacja. Podsumowanie można znaleźć w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

Pozostałe kraje

Południe kontynentu gości więcej niż tylko trzy nacje. Niektóre większe, inne ledwie widoczne na mapie - każdy z nich ma do zaoferowania "coś". Niekiedy są to krajobrazy, czasami zasoby, a jeszcze kiedy indziej kultura czy znana wielu - bieda. Nie taka powojenna, a zwykła, ludzka, wynikająca z różnych czynników. Tereny te, zwłaszcza blisko Sabaku no Kuni, nie cieszą się zanadto bezpieczeństwem, a kraje najczęściej wynajmują ninja z pobliskiego Hana no Kuni do pomocy; nawet jeśli ich reputacja nie jest czymś, czym należy się chwalić.
  • Forum
  • Kinoko no Kuni - Kraj Grzybów
    Pokojowy kraj jaki to nigdy w swojej historii nie szukał konfliktów z innymi. Mieszkańcy jak i najwyżsi z przywódców w Kinoko no Kuni nie wchodzą w żadne z konfliktów z innymi krajami, a jedynie skupiają się na tym co według nich jest najważniejsze - czyli zbieranie grzybów. Zamiast iść na wojaczkę, wolą stawiać na współpracę z tutejszą, nietypową naturą, która zarówno jest ich sprzymierzeńcem jak i wrogiem. I wychodzi im to bardzo dobrze, biorąc pod uwagę, że miejscowa zwierzyna traktowana jest przez nich jak świętość i tylko wyselekcjonowane gatunki nadają się polowania na nie i spożywania. W kraju znajdziemy zresztą parę nietypowych, nowych gatunków grzybów, które nie są spotykane nigdzie indziej. Najgroźniejszym z nich jest oczywiście Krwawy Kapelusznik, który odpowiednio przyrządzony jest stosowany przez powszechnych na tych terenach alchemików jako śmiercionośna trucizna na ludzi, którzy akurat odważą się na niecny atak przeciwko nim.

    Subforum:
    1 Tematy
    1 Posty
    Awatar użytkownika
    Ostatni post Kinoko no Kuni - informacje o…
    autor: Wyświetl najnowszy post
  • Natsu no Kuni - Kraj Lata
    ---
    1 Tematy
    49 Posty
    Awatar użytkownika
    Ostatni post Re: Yuyen
    autor: Wyświetl najnowszy post
  • Nōjō no Kuni - Kraj Farm
    Kraj Farm to jedno z najmniejszym pod kątem powierzchni państwo położone na południowej części nowego kontynentu, pomiędzy Krajem Kwiatów, a Krajem Alkoholu. Historia tego miejsca sięga około jednego milenium, kiedy to zgodnie z legendą niejaka Arata Toshiko, samurajka pochodząca z Tetsu no Kuni założyła osadę o nazwie “Przystań Chłopów” w tych okolicach. Po wielu latach kolejni władcy przypisywali jej bycie protoplastą rodu Terada - panującej od trzech wieków rodziny właścicieli ziemskich. Najstarsze wiarygodne wzmianki w historii tych terenów sięgają jednak zaledwie cztery pokolenia wstecz. Przyczyna braku wielu informacji nie jest nikomu szeroko znana, a wynikało to prawdopodobnie z konfliktów z którymi niegdyś mieszkańcy Nōjō no Kuni musieli się borykać.

    Subfora:
    12 Tematy
    134 Posty
    Awatar użytkownika
    Ostatni post Re: Koszary Tonawy
    autor: Wyświetl najnowszy post
  • Sake no Kuni - Kraj Alkoholu
    Niektórzy twierdzą, ze alkohol - Napój Bogów - powstał przez przypadek. Ile w tym prawdy, a ile zwykłego, wrodzonego geniuszu rodzaju ludzkiego, tego zapewne nigdy nikt się dowie. Tak jak sam trunek zdolny zawrócić każdemu w głowie występuje wszędzie i w każdej odmianie, tak jest jedno miejsce, którego całe życie kręci się wokół nie tylko jego "zbawiennych" skutków, ale też dochodowi jakie przynoszą receptury doskonalone latami. W porównaniu do sąsiadującego obok Hana no Kuni, wyciągnęli "dłuższą słomkę" w kwestii urodzaju ziem. Zielone niziny, łagodne wzniesienia oraz żyzne gleby sprawiły, że mieszkańcy wzięli przykład z Kraju Farm obsadzając je uprawnymi roślinami oraz sadami. Główną władzę od wieków sprawuje ród Matsuhiro. Aktualny Daimyō, Matsuhiro Kantaro, jest już w dość podeszłym wieku, a jednocześnie zgorzkniałym typem z licznym potomstwem. Pomimo bardzo dobrego stanu zdrowotnego, obecnie myśli nad wybraniem następcy.

    Subforum:
    5 Tematy
    235 Posty
    Awatar użytkownika
    Ostatni post Re: Port w Kokū
    autor: Wyświetl najnowszy post
  • Shitchi no Kuni - Kraj Mokradeł
    Kraj Mokradeł to duża kraina, rozciągająca się pomiędzy Smoczym Imperium a Krajem Kanionów. Te podmokłe i rozległe równiny nie są przyjaznym miejscem do życia - co nie sprawia, że te tereny są niezamieszkane. Ludność na tych terenach, chociaż nie znajdująca się pod zwierzchnictwem konkretnej jednostki, żyje dość zgodnie w samodzielnych miastach (które lokalni mieszkańcy nazywają Tava). Z tego powodu Shitchi no Kuni nie jest stricte Krajem, a raczej terenami kontrolowanymi przez te ośrodki. A ze względu na nieprzyjazne warunki, nie muszą się przejmować atakami sąsiednich krain, no bo szanujmy się - komu by zależało na tej kupie błota? ]Jak wcześniej wspomniano, ta kraina oddziela Ryū Teikoku od Kyōkoku no Kuni. Charakteryzuje się ona bardzo równinnym terenem i - co chyba oczywiście - dużą wilgocią. Przyczyną tego są liczne rzeki, które wypływają z gór na północnej granicy z Krajem Kanionów. Z trudnego do określenia powodu większość źródeł w tym miejscu wypływa na południową ich południową stronę. Liczni uczeni zastanawiają się jak do tego doszło, jest jednak kilka teorii - a najprostsza obejmuje fakt, że źródła na północnej stronie najzwyczajniej się wyczerpały. Nie wyjaśnia to jednak, dlaczego czasem rzeki przepływające przez Kraj Mokradeł mają epizod zwiększonego przepływu, podczas którego tereny państwa zostają zalewane.
    1 Tematy
    1 Posty
    Awatar użytkownika
    Ostatni post Shitchi no Kuni - informacje …
    autor: Wyświetl najnowszy post
NOWY TEMAT
  • Ogłoszenia
NOWY TEMAT

Wróć do wykazu forów

  • Informacje
  • Twoje uprawnienia na tym forum

    Nie możesz tworzyć nowych tematów
    Nie możesz odpowiadać w tematach
    Nie możesz zmieniać swoich postów
    Nie możesz usuwać swoich postów