• Ogłoszenia
  •  

    Kadra forum


    W przypadku pytań i niejasności, powyższe osoby z chęcią udzielą wszelakich odpowiedzi. Ze względu na fakt, że część administracji nie przebywa zalogowanymi przez cały czas na swoich kontach administratorskich, warto w profilu każdego z nich zapoznać się z zakładką "Połączone profile". Wsparcia można poszukiwać również wśród reszty kadry, bądź szukając odpowiedzi na MChacie/Discordzie. Warto jednak pamiętać, że to kadra forum posiada najbardziej dokładne informacje.

    Obecny rok: Wiosna 162 rok


    Aktualności fabularnePrzedstawienie świataHistoria i chronologiaReputacja i BingoMapa świataInformacje o wioskachNiniejsze tematy stanowią podsumowanie aktualnej sytuacji fabularnej. Przedstawiają nie tylko realia, w jakich miejsce ma rozgrywka, ale również daje wgląd w przeszłe wydarzenia i sytuację w wybranych krajach, dzięki czemu łatwiej wdrożyć się w grę. Tematy te z czasem będą aktualizowane o nowe informacje, zmieniając się wraz z poczynaniami postaci.

    Kącik nowego gracza


    SamouczekRozwój i koszta chakryAtrybutyAtutyWzór Karty PostaciTransfer Kart PostaciSpecjalnie dla osób, które dopiero grę rozpoczynają, zebraliśmy wszystkie najważniejsze linki w jednym miejscu. Tak jak szybki dostęp do tematu rozwoju i atrybutów zapewne przyda się osobom na każdym etapie rozgrywki, tak samouczek zbiera wszystkie kluczowe informacje, porządkując je i oferując wszelakie objaśnienia zarówno dla osób zaznajomionym z realiami, jak i bardziej świeżym graczom.

    Nowości i ogłoszenia


    Forum otwarte - zależało nam na szybkim starcie i uważnym przetestowaniu tego, co już opracowaliśmy. Z tego powodu, niektórych technik może zwyczajnie nie być. Jeżeli jednak chcesz dołożyć swoją cegiełkę i mieć realny wpływ na wygląd nowododawanych technik, zachęcamy do zajrzenia do tego tematu.

    ADMINISTRACJA PRZYPOMINA o konieczności dostosowania nazwy konta do istniejących zapisów w regulaminie. Login konta = nazwisko i imię postaci. Administracja zastrzega sobie prawo do zmienienia nicków graczy wedle obowiązującego wzoru od 8.07.2021 bez wcześniejszego informowania pojedynczo właścicieli kont.

    [2022/03/10] Administracja dalej przypomina o dostępnym wydarzeniu w Baibai - Chapter I: Pod Rzekami Złota Co więcej pojawił się szereg kolejnych zdarzeń w różnych rejonach kontynentu, o których więcej w tym temacie.
    [2022/02/02] Dla wielu, to czas miłości! Dla innych, smutnego siedzenia samotnie i wyzywania tych wszystkich szczęśliwych par! O to bowiem na naszym forko pojawia się, EVENT WALENTYNKOWY! Więcej informacji w tym temacie!
     
  • Własne Techniki
    Osoby chcące stworzyć własne techniki, będące unikatowe i nie występujące do tej pory na forum, mogą być zainteresowane ów miejscem. Możliwe jest bowiem zgłaszanie w nim własnych pomysłów na techniki, które następnie oceniane są przez Głównego Moderatora Technik wraz z podwładnymi mu osobami. Dział ten posiada swój własny regulamin tworzenia takowych, do którego należy się stosować podczas zgłaszania propozycji.
    Moderator: Moderatorzy technik
    63 Tematy
    583 Posty
    Awatar użytkownika
    Ostatni post Re: WT ZOTTO SUKEBE
    autor: Wyświetl najnowszy post
  • Kuźnia
    Podczas, gdy powyższy dział skupiony jest na tworzeniu technik, kuźnia została poświęcona tworzeniom przedmiotów. Wszelakie niestandardowe projekty, wyróżniające się oryginalnością, należy zgłosić w tym dziale. Miejsce to jest również domem dla trucizn i wszelakich specyfików. Każda z ów kategorii wymaga jednak odpowiednio rozwiniętych dziedzin rzemieślniczych. Wyceną i balansem takowych zajmuje się Główny Mistrz Kuźni, a wszelakie obiekty należy tworzyć zgodnie z zamieszczonym w tym dziale regulaminem.
    Moderator: Moderatorzy kuźni

    Subfora:
    39 Tematy
    108 Posty
    Awatar użytkownika
    Ostatni post Imatani Inc. - Trouble-Seeker…
    autor: Wyświetl najnowszy post
  • Ame no Kuni - Kraj Deszczu
    Niewielka kraina położona w samym środku Starego Kontynentu, granicząc z aż trzema Wielkimi Nacjami. Sąsiedztwo z Krajem Wiatru oraz Ognia, wraz z ukształtowaniem terenu sprawia, że duża część deszczowych chmur gnana jest przez Ame no Kuni, a następnie wstrzymywana przez większe pasma górskie Hi no Kuni. Częste opady i pogoda "pod psem" nie jest więc niczym szczególnym, sprzyjając wraz z wysokimi temperaturami i gliną niesioną rzekami z Kawa no Kuni, uprawom ryżu. Stanowi nie tylko jedyne miejsce na Starym Kontynencie, gdzie ninja są mile widziani - mieści w sobie jedyną pozostałą osadę, Wioskę Ukrytą w Deszczu, jaka to zaczęła rosnąć w siłę po zakończeniu walk zachęcając swoimi pacyfistycznym, prorodzinnym podejściem. Ponadto ze wszystkich krajów, jedynie Tetsu no Kuni - dom samurajów - zdaje się być bezpieczniejszym miejscem od tej niewielkiej krainy.

    Subfora:
    24 Tematy
    575 Posty
    Awatar użytkownika
    Ostatni post Re: Ulice Amegakure
    autor: Wyświetl najnowszy post
  • Hi no Kuni - Kraj Ognia
    Niegdyś - kraj mieszczący na swych terenach Wioskę Ukrytą w Liściach. Po wojnie jednak stan ten uległ zmianie, a pozbawiony shinobi kraj zaczął przeradzać się w kolejne miejsce sprzyjające nie tylko nukeninom, ale również przestępcom nie czujących na swym karku spojrzenia sprawiedliwości. Żyzne ziemie oraz umiarkowany klimat sprzyjają rozwojowi rolnictwa oraz gospodarki leśnej, zaopatrując kontynent w największe ilości drewna. Centrum kraju oraz północne rejony osłaniają średniej wysokości masywy górskie, kierując gorące powietrze znad Kaze i Sabaku na południe oraz dalej, ku wyspom. Sprawia to, że rejony w okolicach Mori i Ocha no Kuni są dużo cieplejsze, schładzane jedynie morską bryzą.

    Subforum:
    6 Tematy
    126 Posty
    Awatar użytkownika
    Ostatni post Re: Szlak Hi no Kuni → Tetsu …
    autor: Wyświetl najnowszy post
  • Kaminari no Kuni - Kraj Błyskawic
    Przewaga wysokich pasm górskich przedzielających krainę jest głównym powodem niższych temperatur, skutecznie utrudniając przepływ prądów znad cieplejszych rejonów. Twarda ziemia nie nadaje się do uprawy większości rodzajów zbóż, wymuszając na gospodarce skupienie się na wydobyciu minerałów oraz sprzedaży własnych usług czy wyrobów. Nad lewym brzegiem, tuż nad Morzem Chūshin, rozpościera się najwyższy masyw, którego największy szczyt wieńczyło Kumogakure no Sato, nim natura postanowiła zemścić się za nadmierną eksploatację własnych zasobów. Znaleźli się jednak shinobi Chmury na tyle oddani Krajowi Błyskawic, by pomimo tej straty dalej chronić obywateli Kaminari pod postacią nieoficjalnej organizacji - Tako. Chociaż umiejscowienie siedziby organizacji nie jest znane, obywatele są im wdzięczni za pomoc.

    Subforum:
    3 Tematy
    107 Posty
    Awatar użytkownika
    Ostatni post Re: Kryjówka Ex-ninja Kumo
    autor: Wyświetl najnowszy post
  • Kaze no Kuni - Kraj Wiatru
    Kraj Wiatru kojarzy się wielu z jednym - wszechobecnym piaskiem noszonym przez wiatr. Na zachód od Kraju Rzek temperatury zaczynają coraz bardziej doskwierać przerzedzając roślinność, ostatecznie zostawiając podróżnym przed oczami długą i szeroką pustynię. Chociaż wydmy nie są w samym Kaze no Kuni nazbyt duże, a nogi nie zapadają się po same kostki, stanowi miejsce ciężkie do życia. Większość miast ulokowanych jest przy wybrzeżu, na północy bądź w okolicach granic, gdzie dużo łatwiej o potrzebne zasoby. Środek kraju jest nie mniej zaludniony, składając się z koczowniczych ludów podróżujących z miejsca na miejsce w poszukiwaniu miejsc zdatnych do życia. Grup takich namnożyło się w szczególności po upadku Wioski Ukrytej w Piasku, która to została zrównana z ziemią podczas ostatniej wojny.

    Subforum:
    1 Tematy
    1 Posty
    Awatar użytkownika
    Ostatni post Kaze no Kuni - informacje o k…
    autor: Wyświetl najnowszy post
  • Mizu no Kuni - Kraj Wody
    Spora część wysp na wschód od lądu stanowi własność Mizu no Kuni. Pomimo ich ogromnej ilości, trzy z nich odznaczają się swoją wielkością, skupiając najwięcej obywateli Mizu. Mniejsze z nich - Yagishiri oraz Yamashiri - znajdują się kilkadziesiąt kilometrów od zachodniego wybrzeża największej wyspy, Nakanoshimy. To ona jest najczęstszym celem podróży wielu ludzi, mieszcząc główne miasta i punkty handlowe. Przez większość roku, głównie wiosną, latem oraz na początku jesieni, wyspy te spowija mgła spowodowana tutejszym klimatem, na który dość spory wpływ wywierają wiatry znad Kaze no Kuni. Po zniszczeniu Kirigakure no Sato, kraj ten przez lata stanowił raj dla nukeninów, którzy przejęli większość władzy w miastach. Chociaż można znaleźć w miarę zadbane miejscowości, tak duża część z nich stanowi obraz nędzy i rozpaczy.

    Subforum:
    2 Tematy
    6 Posty
    Awatar użytkownika
    Ostatni post Re: Wioska Watatoro
    autor:
    Obi
    Wyświetl najnowszy post
  • Tsuchi no Kuni - Kraj Ziemi
    Tsuchi no Kuni, lub jak niektórzy mają w zwyczaju je zwać, Kraj Ziemi, stanowił niegdyś jeden z Pięciu Wielkich Krajów Shinobi, będąc tradycyjnie postrzegane przez świat jako spokojne miejsce z wieloma udogodnieniami. Bogata baza rolnicza i górnicza Tsuchi no Kuni jest znana ze swojej rozbudowanej struktury. Tutejszy krajobraz jest dość surowy, z bardzo małą liczbą drzew, a horyzont, jak okiem sięgnąć, nieustannie przedzielają góry. Aktualna sytuacja po likwidacji Iwagakure w Tsuchi no Kuni jest stosunkowo… dobra. Tak jak wiele krajów zaczęło cierpieć na większe ataki bandytów, tak Daimyō Tsuchi zawarł umowę z samurajami z Tetsu no Kuni. Oni użyczali swojego ostrza ku obronie jego kraju, a on zapewniał im większą ilość materiałów potrzebnych do produkcji ich wyposażenia oraz lepszą reputację w pobliskich krainach.

    Subforum:
    6 Tematy
    224 Posty
    Awatar użytkownika
    Ostatni post Re: Rynek
    autor: Wyświetl najnowszy post
  • Pozostałe kraje
    Prócz Pięciu Wielkich Nacji oraz Ame no Kuni, znajduje się też mnóstwo pomniejszych krajów. Udaremniona ekspansja Wioski Piasku spowodowała, że pomimo dokonanych wszędzie zniszczeń, te zachowały swoją niepodległość jako samodzielne krainy. Tak jak tereny pomiędzy największymi państwami są nimi wypełnione, większość z nich to państwa położone na wyspach. Porozrzucane w okolicy Południowej Wyspy oraz Mizu no Kuni na Morzu Fukai posiadają szerzę portów, dzięki któremu biorą udział w zagranicznym handlu oraz przewozie ludzi, zwłaszcza turystów i podróżnych. Dzięki otwartym od lat granicom, wszystkie te kraje są do siebie dość podobne, tworząc "regionalne wioski". Nie trudno jednak znaleźć w każdym z nich elementy, dzięki którym są w jakiś sposób wyróżniające się na tle innych. Niewiele mniejsze kraje niż Hi no Kuni czy Kaze leżą w północnej części kontynentu. W śród nich warto chociażby wymienić najbezpieczniejszą krainę na całym kontynencie - Tetsu no Kuni słynące ze swoich samurajów - czy krainy położone ponad, równie pokaźnych rozmiarów, Krajem Wiosny.

    Subforum:
    23 Tematy
    380 Posty
    Awatar użytkownika
    Ostatni post Re: Ruiny Otogakure no Sato
    autor: Wyświetl najnowszy post
  • Banana no Kuni - Kraj Bananów
    Kraj graniczący z Tanima no Kuni, do którego prowadzi przełęcz jaką większość ludzi dostała się na Nowy Kontynent. Z tego powodu, jest on krajem, który teraz łączy ze sobą dwa światy. Przestępczość nie jest w nim wielka, i ludzie generalnie starają się żyć tam dobre życie. Dopisuje im jednak bieda, a ich osady bardziej przypominają te średniowieczne. Odzienie zresztą też, złożone przeważnie z paru pasm skór. O dziwo, znajduje się w nim wielu użytkowników chakry. Banany są tam najpopularniejszym jedzeniem i nie ma praktycznie dań, które nie zawierają ich w jakiś sposób. Mówi się, że nie uświadczy się miejsca w Banana no Kuni, gdzie po rozejrzeniu się nie widać choćby jednego bananowca. Jest to dominująca roślina uprawna, ale także bardzo lubiana roślina ozdobna. Krajowe prawo pozwala także każdemu przechodniowi na zerwanie i zjedzenie banana z publicznych roślin.

    Subforum:
    6 Tematy
    69 Posty
    Awatar użytkownika
    Ostatni post Re: Wioska Akaryū
    autor: Wyświetl najnowszy post
  • Kaeru no Kuni - Kraj Żab
    Kraj ulokowany w ścisłym północno-zachodnim rogu Nowego Kontynentu. Odgrodzony praktycznie w połowie morzem graniczy tylko z czterema krajami: Kinu no Kuni na wschodzie, Shōnin Ōkoku na południowym-wschodzie oraz Kyōkoku no Kuni i Tokage no Kuni na południu. Teren w większości niski, nizinny i zalewowy, w większości pokryty bagnem. Choć w większości przypadków to Daimyō posiada większość władzy, Kraj Żab jest wyjątkiem. Mówi się, że organem rządzącym w Kaeru no Kuni jest Triumwirat składający się z Lorda Feudalnego, Wielkiego Gondoliera oraz Żabiego Króla, jednak sam Daimyō pełni rolę w większości reprezentatywną, a głos zabiera tylko w sytuacjach, gdy pozostała dwójka nie może się dogadać. Z tego też względu faktyczną figurą sprawującą władzę jest Haigondoranin, przywódca i najsilniejszy z Gondolierów. Jest to też osoba publicznie znana, podobnie jak Lord Feudalny.

    Subforum:
    3 Tematy
    29 Posty
    Awatar użytkownika
    Ostatni post Re: Wioska Hebikawa
    autor: Wyświetl najnowszy post
  • Ringo no Kuni - Kraj Jabłek
    Nadmorski kraj, graniczący od północy z morzem, Krajem Wybrzeża i Krajem Chmur. Na wschodzie graniczy z Krajem Kwitnącej Wiśni, a na południowym-wschodzie z Krajem Bananów. Jest to niski, nizinny kraj, pełen sadów i drzew owocowych, z których zdecydowanie najpopularniejszym są oczywiście jabłka. Ringo no Kuni może pochwalić się swoistą niezależnością i statusem quo wśród sąsiednich nacji właśnie z powodu swojej gospodarki. Bo ta nie istnieje. Kraj Jabłek wierzy w dobroć i wsparcie. Mieszkańcy są zbyt biedni, ale jak ktoś sam niewiele ma, z większą chęcią się dzieli. Jest to nastawienie, które przeszło po każdym szczeblu społecznym w Ringo no Kuni. Można do każdego podejść, poprosić o jedzenie i nocleg. I się zgodzą. Taki to dobry kraj.

    Subforum:
    2 Tematy
    65 Posty
    Awatar użytkownika
    Ostatni post Re: Sad owocowy
    autor: Wyświetl najnowszy post
  • Sakura no Kuni - Kraj Kwitnącej Wiśni
    Ciepły kraj z równie ciepłym władcą, który dał shinobim szansę, mimo wątpliwych słuchów, jakie o nich docierały z krain na wschodzie. Dawniej miał problemy z przestępczością i bandytami niszczącymi naturalne piękno kraju, jakim były kwiaty wiśni, jednak odkąd utworzono Sakuragakure, stopniowo staje się on coraz bezpieczniejszy. Aktualnie wielu jego mieszkańców współpracuje z shinobi w celu stworzenia pięknej wioski ninja. Dalej jednak możliwe jest znalezienie na jego terenach większych organizacji przestępczych, które są idealnym celem dla “łowców demonów”. Nie mniej, genin wyruszający zbyt daleko od wioski potrafi zniknąć w niewyjaśnionych okolicznościach. Jak nazwa zobowiązuje, tereny na jakich leży Sakura no Kuni są przeważnie równikowe pełne kwitnących wiśni z pojedynczym pasmem górskim na południu. Z tego powodu kraj ten jest jednym z najpiękniejszych podczas wiosny, kiedy to kwiaty zaczynają kwitnąć dając magiczną atmosferę całemu Sakura no Kuni.

    Subfora:
    26 Tematy
    805 Posty
    Awatar użytkownika
    Ostatni post Kuźnia Asano Hisayukiego
    autor: Wyświetl najnowszy post
  • Pozostałe kraje
    Nie tylko Sakura no Kuni czy Kraj Żab można znaleźć na północy Nowego Kontynentu. Inne krainy, mniejsze lub większe, również mają swoje miejsce tuż pomiędzy nimi - jak chociażby Yoru no Kuni, będące niewielkim skrawkiem lądu tuż między trzema innymi lądami, czy całkiem sporej wielkości Kraj Latawców graniczący z Kitsune no Kuni. Każdy kraj w jakiś sposób inny i wybijający się na tle pozostałych świadczy o ogromnej mozaice mieszkańców, zamieszkujących dane tereny.

    Subfora:
    2 Tematy
    2 Posty
    Awatar użytkownika
    Ostatni post Kitsune no Kuni - informacje …
    autor: Wyświetl najnowszy post
  • Arashi no Kuni - Kraj Burz
    Kraj ten z północy na południe podzielony jest potężnym masywem górskim, zwanym Górami Dnia i Nocy. Zachodnia część kraju, granicząca w większej części z krajem kupców, jest zalesiona, bogata w roślinność, żyzne gleby i zwierzęta. Natomiast wschodnia część kraju, granicząca między innymi z Sabaku no Kuni, to sawanna. Spękana od słońca ziemia, porośnięta niewielkimi krzaczkami i małymi suchymi trawami. Kraj Burz nazwę swą początkowo wziął od burz występujących w centrum kraju. Teraz jednak coraz częściej odnosi się ona do napiętej sytuacji w kraju. Ten zamieszkują bowiem trzy, absolutnie różne od siebie ludy, zmagający się zarówno ze sobą, jak i z grzybem rozprzestrzeniającym zabójcze dla innych organizmów zarodniki.

    Subfora:
    3 Tematy
    64 Posty
    Awatar użytkownika
    Ostatni post Re: Jaskinie Gór Dnia i Nocy
    autor: Wyświetl najnowszy post
  • Hikari no Kuni - Kraj Światła
    Położone w centrum nowego kontynentu państwo, z każdej strony otoczone jest różnymi krajami. Wielu sąsiadów oraz nizinne ukształtowanie terenu sprawiają że kraj ten jest wystawiony na nieustanną groźbę najazdu. Jedynie od zachodu przez granicę przepływa rzeka, ale nie stanowi ona realnego wyzwania dla potencjalnych nacierających sił. Cały kraj jest bardzo płaski. Jedynie w centrum występują pagórki i niewielkie wzniesienia. Fauna i Flora kraju światła, mało ma już wspólnego z tym, co to państwo reprezentowało w zamierzchłej historii. Ekscesywne polowania i rozrost siedzib ludzkich doprowadził do niemal pełnego wymarcia natywnych gatunków, wypartych przez zwierzęta hodowlane lub sprowadzane specjalnie, dla konkretnych efektów. Podobna sytuacja zresztą miała się z roślinami. Aktualnie najpopularniejszymi zwierzętami w kraju światła, są jelenie, dziki, indyki oraz pawie. Czyli zwierzęta które dobrze smakują lub których pióra można dobrze wykorzystać w elementach ozdobnych. Hikari no Kuni jest przeklęte. Każdy, kto urodził się w kraju światła - kobieta czy mężczyzna - zawsze pozostanie łysy. Z drugiej strony ci którzy przyjadą do Kraju Światła, utracą swe włosy zaraz po przekroczeniu granicy. Co prawda po jej opuszczeniu włosy zaczną odrastać, jednak w samym kraju światła - każdy skazany jest na łysą głowę.

    Subforum:
    1 Tematy
    1 Posty
    Awatar użytkownika
    Ostatni post Hikari no Kuni - informacje o…
    autor: Wyświetl najnowszy post
  • Shōnin Ōkoku - Królestwo Kupieckie
    Jest to kraj jakiemu wszyscy by mogli pozazdrościć. Nie można o nim powiedzieć praktycznie żadnego złego słowa. Ludzie tam przeważnie żyją w luksusach, a bieda jest tam czymś rzadkim. Większość osób skupia się na handlu, jak się można domyślić, i czeka ich tam tylko zysk. Jedyne co moralnie może być kwestionowane, to fakt że chodzą pogłoski iż można tam kupić wszystko. Łącznie z ludzkim życiem. Leżące w centrum Nowe Kontynentu państwo, może się bez większego problemu pochwalić idealną pozycją do rozwoju swojego handlu. Dzielące z 9 krajami granicę Królestwo Kupieckie, pozornie nie zdaje się zbyt przyjaznym miejscem z racji na swoje “piaszczyste” tereny. Nie byłoby przesadą nazwanie państwa jedną, wielką i gorącą pustynią - jednak bardziej przyjazną do życia niż Kaze no Kuni czy Sabaku no Kuni.

    Subforum:
    18 Tematy
    311 Posty
    Awatar użytkownika
    Ostatni post Re: Szlak kupiecki
    autor: Wyświetl najnowszy post
  • Hana no Kuni - Kraj Kwiatów
    Kwiecisty kraj, który jest dość sporym kontrastem co do faktycznej sytuacji tam. Najłatwiej nazwać Hana no Kuni krajem rebeliantów, złodziei, bandytów, piratów i tego pokroju osób. Może z tego powodu, tak łatwo było założyć tam Hanagakure mimo braku zgody Daimyō. Hana no Kuni leży w południowej części Nowego Kontynentu, i nie należy do miejsc przez które ludzie często się przemieszczają. Dominują wyżyny wraz z terenami bardziej górzystymi - jedynie na południu da się znaleźć miejsca bardziej równinne. Nawet fani tego typu terenów jednak nie mogą nazwać kraju wartym zwiedzania - szczególnie, kiedy weźmie się pod uwagę jego temperaturę. Ciężko tam o ciepłe lato. W większej części kraju nawet wtedy trzeba nosić ze sobą jakiś ocieplany płaszcz czy kurtkę. Zimy potrafią być na tyle srogie, że podróżnicy górscy potrafią zamarznąć na śmierć jeżeli nie znajdą dobrego schronienia przed śnieżycą. Niestety, roślinność na terenach Hana no Kuni jest bardzo niewielka. A raczej, znaleźć można tonę martwych drzew, krzewów i kwiatów. Flora przedstawia tam wręcz nieustanną walkę. Rośliny starające się wyrosnąć i upiększyć krainę, szybko umierają przez ów klimat.

    Subfora:
    29 Tematy
    607 Posty
    Awatar użytkownika
    Ostatni post Re: Karczma przy granicy
    autor: Wyświetl najnowszy post
  • Ryū Teikoku - Smocze Imperium
    Jeżeli ktoś chce się o coś czepiać Smoczego Imperium, to jedynie o ich rozwój na arenie militarnej. Obecnie nie istnieją organizacje zdolne podbić ten kraj, jednak z pojawieniem się shinobi ze Starego Kontynentu może się to w przyszłości zmienić. Bogaty kraj, który niezbyt przychylnie patrzy na pojawienie się shinobi na “ich terenach”. Ryū Teikoku jest największym znanym państwem, położonym w zachodniej części Nowego Kontynentu. W tej krainie dominują przeważnie doliny oraz zielone lasy, które wraz z niezliczoną ilością przepływających przez krainę rzek, czynią miejsce wyjątkowo magicznym dla podróżników. Jego bogactwo znacznie przekracza pozostałe, czego można na pierwszy rzut oka nie widzieć z racji że większa jego część jest inwestowana w militaria. Głównym źródłem całego ich dochodu są kopalnie znajdujące się pod stolicą, pełne drogocennych kryształów jakie są następnie odsprzedawane Królestwu Kupców.

    Subforum:
    1 Tematy
    1 Posty
    Awatar użytkownika
    Ostatni post Ryū Teikoku - informacje o kr…
    autor: Wyświetl najnowszy post
  • Sabaku no Kuni - Kraj Pustyń
    Nazwa tego państwa ma sens chyba tylko dla mieszkańców. W końcu liczba mnoga wskazuje na więcej niż jedną pustynię, jednak każdy przyjezdny będzie widział tylko jedną, ogromną pustynię. Prawdą jest jednak że miejsce to składa się z trzech takich - piaszczystej na wschodzie, rozciągającej się na połowę krainy; mokra, pełna oaz i ruchomych piasków na zachodzie, oraz kamienista .W całym kraju deszcz prawie nie pada, a woda jest towarem luksusowym pomimo obecności morza na południu. Fauna tego kraju to zapewne jedna z najniebezpieczniejszych faun świata. Na piaszczystej połowie kraju jest mało niebezpieczeństw - spotkać można tam głównie lisy pustynne lub wielbłądy. Sprawa ma się inaczej po drugiej stronie kraju. Na "mokrej" pustyni, żyją Vije. Są to ogromne robaki o średnicy tułowia sięgającej 8 metrów i osiągające długość 30-40 metrów. Żyją one pod piaskami pustyni kopiąc tunele i prężnie rozwijając swoją sieć. Nie ma ich co prawda wielu, ale spotkanie nawet z jednym z nich kończy się zwykle śmiercią. Kraj ten nie posiada wielu mieszkańców. Ci, którzy tu żyją, prowadzą koczowniczy tryb życia, poruszając się ze swoimi stadami wielbłądów po całym kraju. Żyją głównie z bycia przewodnikami dla tych, którzy z jakiegoś powodu muszą przejść przez ten kraj. Czasem też pracują w okolicznych krajach, lub sprzedają wielbłądy. Nie mają dla siebie nazwy, religii; szczątkowa kultura typowa dla ludzi pustyni to w zasadzie wszystko co mają. Tu nie żyje nikt, kto tego naprawdę chce, a ci, których życie z jakiegoś powodu zepchnęło właśnie na te ziemie.
    4 Tematy
    152 Posty
    Awatar użytkownika
    Ostatni post Re: Północne Pustynie
    autor: Wyświetl najnowszy post
  • Pozostałe kraje
    Południe kontynentu gości więcej, niż tylko trzy nacje. Niektóre większe, inne ledwie widoczne na mapie - każdy z nich ma do zaoferowania "coś". Niekiedy są to krajobrazy, czasami zasoby, a jeszcze kiedy indziej kultura czy znana wielu - bieda. Nie taka powojenna, a zwykła, ludzka, wynikająca z różnych czynników. Tereny te, zwłaszcza blisko Sabaku no Kuni, nie cieszą się zanadto bezpieczeństwem, a kraje najczęściej wynajmują ninja z pobliskiego Hana no Kuni do pomocy; nawet, jeśli ich reputacja nie jest czymś, czym należy się chwalić.

    Subfora:
    16 Tematy
    198 Posty
    Awatar użytkownika
    Ostatni post Re: Biuro Daimyō
    autor: Wyświetl najnowszy post
  • Oni no Kuni - Kraj Demonów
    Kraj położony na południowej wyspie, zajmujący jej duży, północno-wschodni skrawek. Jest to państwo górzyste, w dużej mierze oparte na skałach bazaltowych. Niemal w całości powstałe na złogach zastygłej lawy - pozostałości po starożytnych erupcjach tutejszych wulkanów. W tej chwili południe kraju pokrywają gęste trawy i krzewy a gospodarka rolna prężnie się rozwija. Gleby są bardzo żyzne dzięki minerałom jakie wyrzucił z siebie wulkan i morze zalewające gorejącą lawę. Północna część kraju, bliżej morza, jest bardziej zdradziecka. Czarne plaże pełne są urwisk i wystających z morza ostrych, czarnych skał. Wiele z nich schowanych pod wodą stanowi spore zagrożenie dla nadpływających statków sprawiając, że dopłynięcie na południową wyspę od strony Kraju Demonów jest mniej opłacalne, niż skierowanie statku bardziej na zachód. W lekkim oddaleniu od morza, na terenie o powierzchni około 2.500 kilometrów kwadratowych, znajduje się aktualnie nieaktywna kaldera superwulkanu. Miejsce to, mimo to, jest bardzo niebezpieczne i nazywane przez miejscowych Bramami Asury.

    Subforum:
    1 Tematy
    1 Posty
    Awatar użytkownika
    Ostatni post Oni no Kuni - informacje o kr…
    autor: Wyświetl najnowszy post
  • Shiro no Kuni - Kraj Zamków
    Kraj znajdujący się na północny-zachodnim krańcu wielkiej wyspy. Państwo zdecydowanie wyżynne, pełne wzgórz, dolin i rozpadlin. Wybrzeże, chociaż ma wiele plaż i portów, do których mogą zawitać statki z odległych krain, jest w dużej mierze pełne stromych klifów i fiordów. Na północy przeważają niskie rośliny - krzaki, pomniejsze drzewka - dopiero na południu ustępując bujnym gajom, pełnym ogromnych i strych drzew. Klimat państwa jest typowy dla tego rejonu. Temperatura rzadko spada poniżej dziesięciu stopni i najczęściej utrzymuje się w tych górnych granicach. Są to jednak tereny bardzo wilgotne, z dużą roczną ilością opadów, których szczyt przypada na lato. Częstym elementem w Shiro no Kuni są też mgły, które bardzo często pokrywają ten kraj. Południowo-zachodnia część wyspy usiana jest rozległymi mokradłami i torfowiskami. Mieszkańcy Shiro no Kuni to twardzi i prości ludzie. Większość z nich jest ruda, rzadziej objawiając inne kolory czupryny. Zarówno kobiety jak i mężczyźni cenią sobie swoje włosy i zapuszczają je po pas, dbając o nie i wplatając w nie różne ozdoby. Mężczyźni równie bardzo jak o włosy, dbają o wąsy i brody. Ze względu na święty wręcz pogląd na pojedynki między dwiema osobami, większość mieszkańców tego kraju jest bardzo silna. Dla ludzi z innych krajów mogą wręcz wyglądać jak potwory, z łatwością obalające drzewa siłą swoich mięśni.

    Subforum:
    1 Tematy
    1 Posty
    Awatar użytkownika
    Ostatni post Shiro no Kuni - informacje o …
    autor: Wyświetl najnowszy post
  • Uma no Kuni - Kraj Koni
    Południowa część Południowej Wyspy to miejsce, w którym założono Kraj Koni. Jest to równiny teren, gdzieniegdzie przepasany pagórkami czy wąwozami. W większości jest to jednak przepastna, płaska kraina. Kraj o umiarkowanej wilgotności i przeciętej rocznej sumie opadów. Temperatury wahają się od blisko trzydziestu stopni latem, po nieco poniżej zera zimą. Ze względu na równinne ukształtowanie terenu, jest tu jednak bardzo wiecznie. Często też natknąć się tutaj można na trąby powietrzne. Mieszkańcy Uma no Kuni żyją w dużych miastach, chociaż obywateli nie ma wielu i w pomniejszych wioseczkach. Głównym składnikiem ich diety jest konina, ryby i orzechy Bambora. Ze słodkiej masy, po dodaniu mąki, wypieka się słodkawe bułeczki - Bamborinki - które je się same lub faszerowane gotowaną koniną. Słynnym specjałem jest również likier bamborowy. Niskoprocentowy, ale bardzo smaczny. Niektórzy mistrzowie pędzenia tego specjału są w stanie wyciągnąć z niego jeszcze większą moc sprawiając, że po zażyciu tego trunku możemy dostać silnych halucynacji.

    Subforum:
    1 Tematy
    1 Posty
    Awatar użytkownika
    Ostatni post Uma no Kuni - informacje o kr…
    autor: Wyświetl najnowszy post
  • Umi no Kuni - Kraj Mórz
    Niewielkie wyspiarskie państwo graniczące od południa z Oni no Kuni i od północy z Ocha no Kuni. Tak jak ich pobratymcy z południa, zamieszkują tereny powstałe, gdy wylewająca się do morza magma zastygła, tworząc obecne, żyzne i pełne minerałów ziemie. Wybrzeże jest łagodne, a plaże pokrywa czarny żwir, który w duży temperaturach potrafi się szybko nagrzać. Odradza się chodzenia po plażach tego kraju boso ze względu na dość ostre odłamki szkła wulkanicznego. Większa część państwa jest terenem płaskim, acz znajdującym się kilkaset metrów nad poziomem morza. Przez to zauważyć można na brzegach wiele fantazyjnych urwisk. Mieszkańcy to w większości rybacy, żyjący z poławiania ryb i małży u wybrzeży swojego kraju oraz z produkcji wyrobów odzwierzęcych. Jest to również dom rewelacyjnych kucharzy, potrafiących wyczarować niesamowite potrawy z niezwykłych gatunków zamieszkujących ich kraj. Mieszkańcy kraju żyją w niewielkich społeczeństwach nazywanych Nishka, w których przebywa od kilku do kilkunastu rodzin. Władzę w każdym Nishka sprawują kobiety. Najstarsze z nich w Nishka zbierają się w największym domu danej społeczności by obradować nad dalszymi poczynaniami, kontaktami z innymi społecznościami czy tym, kogo i za kogo wydać za mąż.
    1 Tematy
    1 Posty
    Awatar użytkownika
    Ostatni post Umi no Kuni - informacje o kr…
    autor: Wyświetl najnowszy post
  • Pozostałe kraje
    Prócz największych z nich, Południowa Wyspa mieści w sobie również nacje mniejszej wielkości. Kraje nie rzucające się zbyt szybko w oczy, najczęściej przez dość ograniczoną powierzchnię, jaką zajmują. Inne zaś, pomimo swojej wielkości, bywają z reguły mniej istotne bądź w pewnym oddaleniu od samego głównego lądu. Do tych drugich najczęściej trzeba szukać innego połączenia, niż poprzez istniejące, ubite drogi. Im dalej na południe od samej Wyspy, tym rejony zdają się robić coraz to bardziej niebezpieczne. Praktycznie nikt nie wypływa dalej niż poza Federację Wysp znajdującą się na drodze na południowy wschód.

    Subfora:
    8 Tematy
    170 Posty
    Awatar użytkownika
    Ostatni post Kagi no Kuni - informacje o k…
    autor: Wyświetl najnowszy post
  • Off-Top
    Dział przeznaczony na wszelakie tematy i rozmowy poza fabularne, nie związane z samym forum, rozgrywką czy panującymi realiami. Miejsce na wszelakie gry, socjalizację oraz inne kwestie, na które ciężko znaleźć odpowiednie miejsce w innych działach forum.

    Subfora:
    50 Tematy
    628 Posty
    Awatar użytkownika
    Ostatni post Re: Dążąc do lalkarskiego doś…
    autor: Wyświetl najnowszy post
  •  Informacje
  • Zaloguj się  •  Zarejestruj się

  • Kto jest online

    Jest 5 użytkowników online :: 1 zarejestrowany, 0 ukrytych i 4 gości (wg danych z ostatnich 5 minut)
    Najwięcej użytkowników (74) było online 01 maja 2022, 21:09

    Legenda – kolory grup: Mistrzowie fabularni, Moderatorzy kuźni, Moderatorzy technik, Amegakure no Sato, Sakuragakure no Sato, Hanagakure no Sato, Wolni Strzelcy

  • Statystyki

    Liczba postów: 12343 • Liczba tematów: 1513 • Liczba użytkowników: 308 • Ostatnio zarejestrowany użytkownik: Dorei

  • Aktywność na forum podczas ostatnich 24 godzin

    Nowe posty 1 • Nowe tematy 0 • Nowi użytkownicy 0
    Łącznie było 65 użytkowników :: 19 zarejestrowanych, 2 boty, 0 ukrytych oraz 44 gości aktywnych podczas ostatnich 24 godzin
    Zarejestrowani użytkownicy: Cerberus, Fawkes, Hatake Han, Hezu, Hōseki Homura, Kaguya Kaede, Kakarotto, Kami Takashi, Katagiri Kayo, Kurai Katsushiro, Kurosawa Shin'ichi, Pingwinek Chaosu, Sabataya Shuten, Sabataya Tamura, Sukebe Zotto, Terada Mitsuo, Tomiyama Yukio, Uchiha Uzui, Uzumaki Himiko
    Boty: Bing [Bot], Google [Bot]